..::AHLAN WASAHLAN WAMARHABAN BIKUM::..

Ahad, 23 Ogos 2009

Hari Kedua Puasa

Assalamualikum,

Alhamdulillah syukur kita ke hadrat Allah SWT, dengan keizinan daripadaNya, kita masih lagi mampu untuk bersama-sama, mengecapi nikmat berpuasa dibulan yang mulia ini.

Ambo amat syukur pada tahun ini, sebab diawal Ramadhan kali ini ambo, dapat berpuasa dan berbuka bersama dengan keluarga dikampung, memandangkan cuti semester kali ini, kita dapat cuti sekolah selama seminggu diawal Ramadhan, syukri Ila Llah.

Hari ini, adalah hari yang kedua ambo berbuka puasa dikampung, ambo berbuka puasa bersama dengan anak, isteri ambo dan ibu ambo yang tercinta.... biasalah kali ini... ibu ambo telah masak makanan kegemaran ambo, iaitu treset jantung pisang.... isteri ambo lak buat minuman kesukaan ambo 'cendol santan.... fooooh!!!! dah x sabar tunggu berbuka puasa, sambil2 tunggu berbuka puasa, ambo naklah buat entry biasa sket... maklumlah kalau kat kampung nie, maner sempat nak buka internet.. sibuk melayan kerenah dua orang putera dan puteri yang x pernah letih... berlari dan ketawa... itulah namanya 'budak'....

oklah marilah kita sama-sama berdoa agar puasa kita kali ini lebih baik daripada ramadhan yang telah lepas......

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terangi Hatimu Dengan Kalamullah