..::AHLAN WASAHLAN WAMARHABAN BIKUM::..

Rabu, 2 September 2009

Majlis pelancaran Ihya' Ramadhan.



SK. Teluk Lipat, 1 September 2009 : bertempat di dewan wawasan SKTL yang serba indah telah diadakan majlis pelancaran bulan Ihya' Ramadhan yang membawa tema"Ramadhan Dekat Dihati", majlis tersebut bermula dari jam 8.30 pagi dan berakhir pada pukul 9.30 pagi.

Majlis yang dijalankan secara ringkas ini telah dirasmikan oleh yang berusaha Tuan Guru Besar SKTL, Encik Zawawi bin Muda. menurut penyelaras Dakwah SKTL ustaz Abdul Aziz bin Hussin, Majlis yang dirancang pada saat akhir ini, berjaya diadakan dengan baik dan jayanya. beliau mengharapkan agar segala program dan aktiviti yang dianjurkan akan mendapat perhatian dan kerjasama dari semua warga sekolah, semoga setiap usaha kerja kita pada ramadhan kali ini mendapat ganjaran yang besar disisi Allah.

Majlis tersebut ditutup dengan tayangan slide show Ramadhan barakah, yang diselenggarakan oleh Ustaz Mohd Fazil bin Ra'aim, sepanjang perjalanan tayangan tersebut didapati semua murid memberi perhatian yang baik dengan pelbagai soalan mengenai ramadhan diajukan.... Salam ramadhan daripada : azieda11

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terangi Hatimu Dengan Kalamullah