..::AHLAN WASAHLAN WAMARHABAN BIKUM::..

Selasa, 23 Jun 2009

Selamat Hari Bapa



Asslamualaikum,
Selamat hari Bapa diucapkan kepada semua kaum bapa, semoga dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki.terutamanya salam perjuangan diucapkan kepada semua kaum bapa yang senasib dengan saya, bapa perantau yang senantiasa merindukan gelak tawa anak-anak kesayangan yang ditinggalkan jauh. teruskan perjuangan dan tabahkan hati sesungguhnya Allah sentiasa bersama orang yang yang sabar.

Apabila diingati dan dihayati segala penderitaan jiwa dan cabaran hidup yang dihadapi kini, tidaklah seberat cabaran yang dihadapi oleh Rasulullah dan sahabat dalam usaha menyebarkan dakwah Islam suatu masa dahulu, ini adalah sedikit cabaran yang Allah berikan kepada kita sebagai suntikan dakwah, untuk menguji keimanan kita kepada Allah. Namun hati ini adalah hati manuasia yang kerdil, kadang-kadang selalu merintih kepada Allah semoga dihalau segala masalah ini, rasanya dah tak sanggup untuk menanggungnya, namunku tetap tabahkan jua demi perjuangan dakwah kepada Islam yang tercinta, Ya Allah tabahkanlah hati ini.

Kepada anak-anakku yang dikasihi, tabahkanlah hati kalian dalam menghadapi situasi ini, abi sentiasa bersama walaupun dimana sahaja.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terangi Hatimu Dengan Kalamullah