..::AHLAN WASAHLAN WAMARHABAN BIKUM::..

Selasa, 20 Oktober 2009

Pemantauan Surau Al hakim

Alhamdulillah, sudah selesai tugasan saya menguruskan surau An Najjah SKTL, yang baru 4 bulan beroperasi, tapi dah masuk bertanding sempena pertandingan hari qualiti peringkat daerah mersing.

Hari ini pegawai PPD bahagian Pendidikan Islam (Penyelia Kanan) Ustaz Othman. mengikut apa yang saya dok tengok2 tu x banyak komen yang dilemparkan... kalau nak menang tu x tahulah... kalau menang tu... memang pelik sangatlah... tapi saya dah buat sebaik yang mungkin.... banyak masa yang telah saya korbankan untuk menceriakan suara nie... Insya Allah semoga Allah menganjarkan pahala atas setiap apa yang dilakukan...

inilah hasilnya sepanjang sebulan saya berusaha menghias surau ini....






















0 ulasan:

Catat Ulasan

Terangi Hatimu Dengan Kalamullah